Toimitusehdot

Toimitustavat

• Ennakkolasku – lähetämme tuotteet, kun suoritus näkyy tilillämme.

• Nouto Matkahuollosta Postnord MyPack -palveluna
Siwasta tai Valintatalosta. Tilauksesi toimitetaan antamasi toimitusosoitteen perusteella lähimpään Postnord MyPack -pisteeseen. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Noutaessasi lähetystä ota mukaan henkilöllisyystodistus.

• Nouto Postista
Voit noutaa tilaamasi tuotteet Postin palvelupisteestä. Saat ilmoituksen paketin saapumisesta tekstiviestillä. Voit seurata paketin kulkua Postin lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiisi, kun olemme lähettäneet tilauksesi. Noutaessasi lähetystä ota mukaan henkilöllisyystodistus ja Postin lähetystunnus.

• Tuotteet voi sopia myös noudettavaksi ilman toimituskuluja myymälästämme Lanterna kauppakeskus varikkotie 2 00880
Helsinki Maksuvälineenä käyvät käteinen, pankki-, Visa Electron, Visa ja Mastercard kortit.

• Toimituksista ulkomaille sovittava erikseen sähköpostilla info@casalight.fi

Toimitus

4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) työpäivää.
4.2. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Casalight toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.
4.3. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Casalight on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
4.4. Casalight toimittaa tuotteita Suomeen ja ulkomaille sovittaessa. Toimitukset tapahtuvat Suomen Postin tai Postnord Mypack -palvelun välityksellä, elleivät kuluttaja ja Casalight muuta erikseen sovi.

Palautukset

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla ehjä, ja samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@casalight.fi tai puhelimella p. 0400-998447 ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen Casalightin opastamalla tavalla. Palautus lähetetään tai toimitetaan osoitteeseen Casalight Lanterna kauppakeskus, Varikkotie 2 B 00880 Helsinki.

Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee:
a) rekisteröityä kuluttajana Casalightin asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pakolliset tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että Casalight rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Casalightin asiakastiedot ovat luottamuksellisia.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.
1.3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille henkilöille ja yrityksille
Suomeen

Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse tai puhelimitse (puhelin 0400-998447).
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Casalight on lähettänyt sähköpostitse tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Casalightilla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

Hinnat

3.1. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR) ja sisältää arvonlisäveroa 24%. Casalight pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.
3.2. Tilaukseen lisätään toimituskulut.

Maksuehdot

4.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
a) Klarna Checkout -palvelussa. Valittavinasi voi olla lasku, erämaksu, korttimaksu ja suoramaksu pankin kautta.
b) Maksu myymälään Casalight Lanterna, Varikkotie 2 00880 Helsinki.
a) Sepa-maksuna yrityksen tilille.

Reklamaatio

8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Casalightille, joko sähköpostitse osoitteeseen info@Casalight.fi tai postitse osoitteeseen Casalight Lanterna kauppakeskus Varikkotie 2 00880 Helsinki. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen.
•9. Ylivoimainen este (Force majeure)
9.1. Casalight ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Casalightin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Casalight toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
•10. Riitojen ratkaisu
10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Tuotteiden asentaminen

Huomioithan, että sähköasennusta vaativan asennuksen saa tehdä ainoastaan sähköalan ammattilainen. Kuluttaja voi kuitenkin itse tehdä pienempiä asennustöitä (esim. Sisustusvalaisimen liittäminen valaisinliittimellä eli ”sokeripalalla” tai valaisinpistorasiaan). Tarkemmat tiedot löydät sivuilta www.tukes.fi. Kuluttaja on itse velvollinen tarkistamaan tilattujen tuotteiden sopivuuden. Casalight.fi ei vastaa myymiensä tuotteiden kuluttajalle mahdollisesti aiheuttamista henkilö- tai omaisuusvahingoista. Suosittelemme, että epäselvissä tapauksissa tarkistat tuotteen tiedot valmistajan www-sivuilta tai otat meihin yhteyttä.