Toimitusehdot

Toimitustavat

Casalight Oy  2397240-0 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@casalight.fi
Puhelin: 0400 998447   arkisin 10.00-18.00
Postiosoite: Casalight Varikkotie 2 , 00880 Helsinki

• Nouto Postista
Voit noutaa tilaamasi tuotteet Postin palvelupisteestä. Saat ilmoituksen paketin saapumisesta tekstiviestillä. Voit seurata paketin kulkua Postin lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiisi, kun olemme lähettäneet tilauksesi. Noutaessasi lähetystä ota mukaan henkilöllisyystodistus ja Postin lähetystunnus.

• Tuotteet voi sopia myös noudettavaksi ilman toimituskuluja myymälästämme. Maksuvälineenä käyvät käteinen, pankki-, Visa Electron, Visa ja Mastercard kortit. Voit maksaa noudettaessa Mash maksulla laskulla tai osissa.

• Toimituksista ulkomaille sovittava erikseen sähköpostilla info@casalight.fi

Toimitus

4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) työpäivää.
4.2 Tilaustuoteet joissa pidempi toimitusaika 5-14 pv, ilmoitamme erikseen pidemmän toimitusajan
4.3. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Casalight toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.
4.4. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Casalight on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
4.5. Casalight toimittaa tuotteita Suomeen ja ulkomaille sovittaessa. Toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä, elleivät kuluttaja ja Casalight muuta erikseen sovi.

Palautukset

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla ehjä, ja samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@casalight.fi tai puhelimella p. 0400-998447 ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen Casalightin opastamalla tavalla. Palautus lähetetään tai toimitetaan osoitteeseen Casalight Lanterna kauppakeskus, Varikkotie 2 B 00880 Helsinki.

Tavaran palauttaminen ja kustannukset

Jos kuluttaja peruuttaa sopimuksen, hänen on palautettava tavara viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä(KSL 6:17)

Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää esimerkiksi palautuskuitilla, että tavara on palautettu määräajassa.

Kuluttajan vastuulla on maksaa palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset, jos elinkeinonharjoittaja ei ole sitoutunut vastaamaan niistä. (HE 157/2013)

Kuluttajalla ei ole kuitenkaan velvollisuutta maksaa palautuskustannuksia, jos elinkeinonharjoittaja ei ole antanut ennen sopimuksen tekemistä kuluttajalle tietoa siitä, että hänen on vastattava kustannuksista, sekä tietoa kustannusten määrästä, jos tavarat eivät ole palautettavissa tavanomaisella tavalla postitse(KSL 6:24)

Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee:
a) rekisteröityä kuluttajana Casalightin asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pakolliset tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että Casalight rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Casalightin asiakastiedot ovat luottamuksellisia.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.
1.3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille henkilöille ja yrityksille Suomeen

Rekisteriseloste

Rekisterinpitäjä
Casalight Oy Varikkotie 2, 00880 Helsinki y-tunnus 2397240-0
Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa
Harri Räisänen p.0400-998447 info@casalight.fi
Rekisterin nimi
Casalight.fi verkkokaupan rekisteriseloste
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Rekisterin käyttötarkoitus on Casalight Oy:n asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä tilauksien hallinta ja käsittely.
Tietoja voidaan käyttää toiminnan kehittämiseen sekä tilastollisiin tarkoituksiin.
Rekisterin tietosisältö
Rekisteri sisältää seuraavat tiedot:

  • Nimi
  • Osoite
  • Puhelinnumero
  • Sähköposti
  • Tilausten tiedot
  • Tilausten seurantakoodit

Säännönmukaiset tietolähteet
Verkkokauppa ja siihen liittyvät järjestelmät sekä lisäksi verkkokaupan markkinointiin liittyvät kampanjat.
Tietojen säännönmukaiset luovutukset

Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille lukuunottamatta verkkokaupan tekniseen hallinnointiin liittyviä toimia (esim. palvelimen tai verkkokauppa-alustan hallinnointi).

Tietoja voidaan luovuttaa nähtäväksi rekisterissä oleville henkilöille tarkistusta varten. Tiedot voidaan poistaa järjestelmästä pyydettäessä.
Rekisterin suojauksen periaatteet
Rekisteriä ei luovuteta sivullisille lukuunottamatta tekniseen hallinnointiin liittyviä toimia (esim. palvelimen tai verkkokauppa-alustan hallinnointi). Rekisteri on suojattu salasanalla.

 

Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse tai puhelimitse (puhelin 0400-998447).
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Casalight on lähettänyt sähköpostitse tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Casalightilla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

Hinnat

3.1. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR) ja sisältää arvonlisäveroa 24%. Casalight pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.
3.2. Tilaukseen lisätään toimituskulut.

Maksuehdot

4.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
a) Klarna Checkout -palvelussa. Valittavinasi voi olla lasku, erämaksu, korttimaksu ja suoramaksu pankin kautta.Klarna välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
b) Maksu myymälään debit /credit kortit Casalight Lanterna, Varikkotie 2 00880 Helsinki.
C) Mash-maksuna noudon yhtedessä

Reklamaatio

5.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Casalightille, joko sähköpostitse osoitteeseen info@Casalight.fi tai postitse osoitteeseen Casalight Lanterna kauppakeskus Varikkotie 2 00880 Helsinki. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen.
6.0 Ylivoimainen este (Force majeure)
6.1. Casalight ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Casalightin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Casalight toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
7.0. Riitojen ratkaisu
7.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Tuotteiden asentaminen

Huomioithan, että sähköasennusta vaativan asennuksen saa tehdä ainoastaan sähköalan ammattilainen. Kuluttaja voi kuitenkin itse tehdä pienempiä asennustöitä (esim. Sisustusvalaisimen liittäminen valaisinliittimellä eli ”sokeripalalla” tai valaisinpistorasiaan). Tarkemmat tiedot löydät sivuilta www.tukes.fi. Kuluttaja on itse velvollinen tarkistamaan tilattujen tuotteiden sopivuuden. Casalight.fi ei vastaa myymiensä tuotteiden kuluttajalle mahdollisesti aiheuttamista henkilö- tai omaisuusvahingoista. Suosittelemme, että epäselvissä tapauksissa tarkistat tuotteen tiedot valmistajan www-sivuilta tai otat meihin yhteyttä.