Toimitusehdot

Toimitustavat

Casalight Oy  2397240-0 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@casalight.fi
Puhelin: 0400 998447   arkisin 10.00-18.00
Postiosoite: Casalight Mall of Tripla 3.krs
Fredikanterssi 3 P.3118
00520 Helsinki Finland

• Tuotteet voi sopia noudettavaksi ilman  myymälästämme. Maksuvälineenä käyvät  pankki-, Visa Electron, Visa, Diners, Discover ja Mastercard kortit.

• Toimituksista kotimaahan sovittava erikseen sähköpostilla info@casalight.fi

Toimitus

4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) työpäivää.
4.2 Tilaustuoteet joissa pidempi toimitusaika 5-30 pv, ilmoitamme erikseen pidemmän toimitusajan
4.3. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Casalight toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.
4.4. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Casalight on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
4.5. Casalight toimittaa tuotteita Suomeen sovittaessa.

Palautukset

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla ehjä, ja samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@casalight.fi tai puhelimella p. 0400-998447 ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen Casalightin opastamalla tavalla. Palautus lähetetään tai toimitetaan osoitteeseen Casalight Mall of Tripla kauppakeskus, Fredikanterassi 3 P.3118  00520 Helsinki Finland.

Tavaran palauttaminen ja kustannukset

Jos kuluttaja peruuttaa sopimuksen, hänen on palautettava tavara viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä(KSL 6:17)

Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää esimerkiksi palautuskuitilla, että tavara on palautettu määräajassa.

Kuluttajan vastuulla on maksaa palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset. (HE 157/2013)

Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee:
a) rekisteröityä kuluttajana Casalightin asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pakolliset tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että Casalight rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Casalightin asiakastiedot ovat luottamuksellisia.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.
1.3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille henkilöille ja yrityksille Suomeen

Rekisteriseloste

Rekisterinpitäjä
Casalight Oy Mall of Tripla, 00520 Helsinki y-tunnus 2397240-0
Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa
Harri Räisänen p.0400-998447 info@casalight.fi
Rekisterin nimi
Casalight.fi verkkokaupan rekisteriseloste
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Rekisterin käyttötarkoitus on Casalight Oy:n asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä tilauksien hallinta ja käsittely.
Tietoja voidaan käyttää toiminnan kehittämiseen sekä tilastollisiin tarkoituksiin.
Rekisterin tietosisältö
Rekisteri sisältää seuraavat tiedot:

  • Nimi
  • Osoite
  • Puhelinnumero
  • Sähköposti
  • Tilausten tiedot
  • Tilausten seurantakoodit

Säännönmukaiset tietolähteet
Verkkokauppa ja siihen liittyvät järjestelmät sekä lisäksi verkkokaupan markkinointiin liittyvät kampanjat.
Tietojen säännönmukaiset luovutukset

Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille lukuunottamatta verkkokaupan tekniseen hallinnointiin liittyviä toimia (esim. palvelimen tai verkkokauppa-alustan hallinnointi).

Tietoja voidaan luovuttaa nähtäväksi rekisterissä oleville henkilöille tarkistusta varten. Tiedot voidaan poistaa järjestelmästä pyydettäessä.
Rekisterin suojauksen periaatteet
Rekisteriä ei luovuteta sivullisille lukuunottamatta tekniseen hallinnointiin liittyviä toimia (esim. palvelimen tai verkkokauppa-alustan hallinnointi). Rekisteri on suojattu salasanalla.

Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse tai puhelimitse (puhelin 0400-998447).
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Casalight on lähettänyt sähköpostitse tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa.
2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Casalightilla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

Hinnat

3.1. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR) ja sisältää arvonlisäveroa 24%. Casalight pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.
3.2. Tilaukseen lisätään toimituskulut.

Maksuehdot

4.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
a) Checkout -palvelussa. Valittavinasi voi olla lasku, erämaksu, korttimaksu ja suoramaksu pankin kautta. Checkout välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
b) Maksu myymälään debit /credit kortit Casalight Mall of Tripla 3.krs, Fredikanterssi 3 p.3118 00520 Helsinki.

c) Checkout.fi:n maksutavoilla. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay: Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass: Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Siirto: Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa

GSM-maksu

Ainapay: Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja: aina.fi

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com
mash.com/fi

Reklamaatio

5.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Casalightille, joko sähköpostitse osoitteeseen info@Casalight.fi tai postitse osoitteeseen Casalight Oy Mall of Tripla Fredikanterssi 3 P.3118  00520 Helsinki. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen.
6.0 Ylivoimainen este (Force majeure)
6.1. Casalight ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Casalightin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Casalight toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
7.0. Riitojen ratkaisu
7.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Tuotteiden asentaminen

Huomioithan, että sähköasennusta vaativan asennuksen saa tehdä ainoastaan sähköalan ammattilainen. Kuluttaja voi kuitenkin itse tehdä pienempiä asennustöitä (esim. Sisustusvalaisimen liittäminen valaisinliittimellä eli ”sokeripalalla” tai valaisinpistorasiaan). Tarkemmat tiedot löydät sivuilta www.tukes.fi. Kuluttaja on itse velvollinen tarkistamaan tilattujen tuotteiden sopivuuden. Casalight.fi ei vastaa myymiensä tuotteiden kuluttajalle mahdollisesti aiheuttamista henkilö- tai omaisuusvahingoista. Suosittelemme, että epäselvissä tapauksissa tarkistat tuotteen tiedot valmistajan www-sivuilta tai otat meihin yhteyttä.